وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: صنایع دفاعی ایران‌امروز با تکیه بر دانش ,تخصص , همت و عزم سترگ نخبگان صنایع دفاعی ,صنعتی کاملا بومی و خوداتکاست .

سردار سرتیپ مصطفی محمد نجار در دیدار نخبگان صنایع دفاعی با اشاره به قطعنامه اخیر شورای امنیت برضد ایران گفت : صنایع دفاعی ایران بویژه صنایع موشکی با تلا‌ش و همت‌بلند دانشمندان و متخصصان وزارت دفاع ازبالا‌ترین میزان استقلا‌ل‌برخوردار است و به مرز درخشانی از خوداتکایی رسیده است.

سردار سرتیپ محمد نجار با بیان اینکه اینگونه تحریم ها فاقد اعتبار و اهمیت است تصریح کرد:تحریم و تهدید , در اراده ملتی که برای آزادی و استقلا‌ل کشورش صدها هزار شهید و جانباز تقدیم کرده است , هیچگونه خللی وارد نخواهد کرد.

وی اقدام شورای امنیت را نقض آشکار قوانین و مقررات بین المللی دانست وتاکید کرد: ملت بزرگ ایران زیر بار زور , تبعیض و نظام آپارتاید هسته‌ای و موشکی نخواهد رفت.

سرتیپ محمدنجار با اشاره به برخی اظهارات که ایران را تهدید به انزوا می کنند گفت: ایران کانون توجه مسلمانان و ملتهای آزادیخواه جهان است و انزوا سرنوشت کسانی است که با اشغال , ترور , بمب هسته ای و شیمیایی سعی در تحمیل خواست های نامشروع خود دارند.

وزیر دفاع در ادامه افزود:حضور حماسی , گسترده و میلیونی مردم در انتخابات اخیر مدعیان دروغین دموکراسی را رسوا و عصبانی کرده است و آنان‌در صدد انتقامجویی از این ملت بزرگ که الگویی نوین از دموکراسی و آزادیخواهی ارائه کرده , هستند .
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا